En Vecka.

2013-09-09 @ 20:31:29
Hej fina ni, det pågår mycket nu!
 
PLUGG.PACKNING.VÄNNER.FARVÄL.FESTER.LOPPIS.PASS FIXNING. PLANERING. ja lite utav allt.
Plugget går helt okej, inser att detta kommer att bli svårare än jag tror! Och att det kommer att kräva så oerhört mycket tid! Fast det gör ju skolan, hade nästan glömt det, efter det ganska lugna året i Australien. Jag har även fixat två giltiga pass. För när jag åker ut ur Kina så går även min visa ut. Alltså så behöver jag två pass,för att kunna ansöka om visa men samtidigt ha en pass när jag "går på gatan".
Datumet på flytten är ändrat, vi flyttar den 16 September. Det vill säga om en vacker vecka. I början kommer vi att bo på hotell då vår lägenhet som vi ska bo i under året inte är färdig byggd.
Just nu är det 27-30grader och ganska fuktigt i Beihai, staden där vi ska bo. Ska bli ganska skönt att komma dit, även om sommarvärmen verkar vara tillbaka!
Nu väntar en hård sista vecka, med mer packning och farväl. Men Kina snart kommer vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0