wild ones.

2013-03-05 @ 12:13:56
Team-building, universitet, framtiden, goannaödlor, talanger och stranden var temat på "year 12 camp" som var nu i Måndags och Tisdags. Alla som går i sista året, det vill säga år 12, åkte iväg på mot stranden för att sova i ett par stugor under kvällen. Det var ett par aktiviteter på stranden, dragkamp, ett rörigt vattenkrig och massa annat. Lyssnade på poliser och lärare om framtida val. Men framförallt hängde vi på stranden (fick dock inte bada.. SYND), spanade in goannaödlor och gjorde en talangtävling med blandade uppträdanden, teatrar, rappande och dansande.
Denna morgonen tog jag mig upp för att springa en runda på stranden, förmodligen den vackraste morgonen i mitt liv! Helt ensam på en kilometerlång strand, solen gick precis upp i horisonten, dimman var låg och solen strålade genom den, UNDERBART!
Fin tid!

Kommentarer
Postat av: oana

sjukt nice!!:)
uppträde du oxå?:)

Svar: Visst är det fint! Jo några tjejer och jag gjorde en harlem shake och gangnam style sittandes. :)
Fanny Forsgren Vickhoff

2013-03-05 @ 17:36:34
URL: http://epicswaging.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0