round 1, deb...

2013-03-25 @ 00:21:59
Sååå deb var det alltså i Fredags, det fixades hår, lite ansiktsspackel och på vita klänningen var på!
Debutant bal (som det egentligen ska vara) är traditionellt till för att "Visa upp" tjejer för allmänheten inför giftermål och så vidare. Nu för tiden är såklart bara till för att ha en trevlig kväll, danser och finklädd med vänner och familj!
Alla tjejer har en "debpartner", som man dansar tillsammans med och tar foton tillsammans med.Själv så gick jag med Cohen Donald, en utav mina bästa vänner här nere, såå himla glad att han ville gå med mig!
Så själva uppträdandet är inför familj och vänner, tyvärr så flög min lillebrorsa till Italien samma kväll och min värdpappa körde honom till flyget så ingen utav dem kunde vara där. Men min fina värdmamma vad där!
Kvällen var himla rolig, väldigt underbart att träffa massa vänner och familjer! Många sa att det var synd att min familj inte var där, klart jag tyckte det också. Saknar mina nära o kära. Men 24 timmars flyg + 6 timmars resetid för en 4 timmars kväll, näää du!
Ha det fantastiskt!

Jag & min underbara partner Cohen.
Lilly & Jag, Lilly fick den bästa presenten utav hennes partner, ett hästhuvud!
En utav alla härliga damer som jobbar "in the office" at school.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0