ta katten å köra.

2013-01-07 @ 13:30:04
Vi van triathlonet! I alla fall som första lokala teamet. Det var himla kul. Vårt lag SWAUS, Startade med en toppen simmare, Sam, 250meter nere vid stranden. Sedan sprangs det upp trappor  för att byta av med mig. 11km cykling, 2 varv runt ett par kvarter. Jag blev omkörd en gång utav min boxnings tränare. Och det är helt lugnt för mig, efter som att han är biff utta tusan. Körde om ett antal andra personer.. vilket ger lite extra självförtroende! Sedan blev det löpning in från vägen(bilden, som min värdpappa tog) för att byta av med 2.5km löparen, Riley. Han tog oss starkt i mål, i den 32 gradliga hettan. Borde ha en bild på hela laget men det har jag ju såklart inte..
Idag har värdmammsen och jag åkt 4 timmar till Narooma, för att kolla in en häst som är till salu. Det gick väl bara fint. Finns fortfarande lite funderingar på om hästen ska köpes eller inte, så vi åkte hem tomhänta. På vägen hem stannade vi på stranden och snorklade lite. Väldigt mycket vågor så det togs lugnt.
Väl hemma fanns det ett paket som väntade, från Sverige. Tack ska ni ha päronen!
Tomten (the gnome) var mycket uppskattad!
puss o kram!




Kommentarer
Postat av: Mims

Hur långt borta är elden? Det ser ut att vara överallt?

2013-01-07 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0