Nu. Är. Tiden.

2013-01-19 @ 23:58:16
Nu har över halva tiden gått. Månader, veckor och dagar har passerat. stunder jag tänkte bara låg i framtiden, har redan blivit till minnen. 
Jag tror inte jag visste vad jag gav mig in på när mor och jag körde till den där intervjun om utbyte för första gången. Jag hade ingen aning, tänkte nog mer "varför inte? Man kan ju alltid åka hem om det är skit" 
Det har varit underbart! Det har varit otroligt annorlunda Jämfört med någonting jag gjort tidigare.
Det har varit en flytt till ett land och en familj som Jag inte hade mycket utav en aning om. Alla personer man har lärtkänna  har varit upp till mig själv, ingen familj att luta sig tillbaka på. 
Jag har gjort saker och sett plattser jag aldrig trodde skulle passera mig. Har lärt mig hur OTROLIGT mycket familj och vänner betyder för mig. 
Tiden har nog aldrig varit så värdefull, snabb, seg, fantastisk som det senaste halvåret. Och jag ser såååå mycket fram emot vad nästa del har att erbjuda.
Hemrese datumet är ändrat och så smått satt, lämnar Australien runt 7-8 Juli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0