MObil vecka.

2013-01-25 @ 07:16:35

Kommentarer
Postat av: agnes

Hej, jag ska också åka till Australien med STS. ville bara höra hur du tycker att STS har varit under ditt år än så länge och hur det är i Australien. Lite allmänt bara:) haha

Svar: Hej vad kul att höra! Jo STS har varit helt okej, jag har fått en underbar familj, och jag tycker att det är det viktigaste! Men om jag skulle välja igen hade jag valt ett annat bolag. Förmodligen för att man inte har så mycket kontakt med andra utbytesstudenter som reser med STS, och för att det inte riktigt känns organiserat..(allt prat om områdes rep osv..) Om man vill ha kontakt med andra STS studenter så får man ta den själv, och den enda chansen man har är att "knyta" de kontakterna är på flygresan ner, så ta den chansen! Men de tog mig hit, tar mig hem och hittade familjen åt mig, så det är jag nöjd med!Om det var lite luddigt svar, fråga gärna mer frågor och om inte, så får du ha ett underbart Utbytes år, är avundsjuk på dig som har allt framför dig!
Ha det bra!
Fanny Forsgren Vickhoff

2013-01-28 @ 09:28:03
URL: http://agnesnorman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0