Jag kanske åkte bara för att det skulle vara kul att komma hem? för det var det. punkt slut.

2013-08-08 @ 15:05:28
Andra dagen hemma i Sverige blev jag lurad. Lurad iväg bort från mitt hem. HELT ovetande. Nu efteråt förstår jag allt, alla ledtrådar, allt som var ovanligt.
 
Min fina vän Hanna och jag umgicks hemma hos henne, vi gick ut och gick, det var en fantastiskt solig och varm dag. Som ni förstår så hade vi en hel del att prata om, ett år utav massa små och större nyheter. Vi planerade inför kvällen, vi skulle gå ut i grannstaden Falun. Vi frågade runt lite om det var någon som ville följa med, men de flesta kunde inte eller hade andra planer. Så det skulle bli vi två. Innan vi skulle åka till Falun behövde jag åka hem, och fixa allt som behövdes, det vill säga hämta pengar och dra på mig en klänning.
När vi kommer in genom dörren hos mig, ser jag MASSOR utav god mat! 'Oj vad fint' tänkte jag, och i nästa sekund hoppar massor utav mina vackra vänner och grannar fram. Som att en vattenballong sprängts, fast i ballongen fans glada människor istället för vatten! I denna dränkta chocken förstår jag att "Detta är en överrasknings fest, och jag är överraskad". VILKEN LJUVLIG ÖVERRASKNING!
Måste tacka alla ännu en gång för att ni fixat och gjort detta för mig! Det var otroligt trevligt att träffa alla på detta sättet och jag är sååå glad att jag har er alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0