.blött.blött.blött.varmt.varmt.varmt.

2012-09-12 @ 11:37:00
Kom precis hem från mitt första dopp i Australien! Efter skolan gick ett par kompisar och jag till floden "the snowy river", en flod som rinner genom Orbost. Vi tog en liten simtur, eller vattnet var typ till rumpan så fick slänga oss i. Det var inte suupper varmt, men inte dö kallt heller. Luften, vädret över huvudtaget var jätte varmt och fint! Kanske 25 grader och sol, påminner er: det är vinter. Vid floden fick vi sällskap utav en "långhalsad sköldpadda", himla annorlunda om du frågar mig.
Idag tog föräldrarna kurs mot Melbourne, de stannar där till Lördag morgon, så det är jag och grabbarna här hemma. (egentligen bara yngsta brodern och jag här i huset)
Imorgon kommer några tjejer över på middag och nu ska jag försöka skriva lite på ett "tal" som vi ska ha nu på Fredag... KUL.
Bjuder er på några random bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0