Allt om igår, resten om idag.

2012-09-15 @ 14:27:28
Igår hade jag ett tal i skolan under engelska lektionen, som handlade om  det åå så intressanta ämnet miljön. Jag minns inte riktigt hur det gick, för det blir oftast som ett svarthål för mig efter att ha hållit ett tal. Men jag mins att Powerpointen strulade och att det gick över snabbt.  På kvällen, efter att ha solat och sprungit en runda, sov jag över hos Anna. Vi kolla film, käka IKEA-choklad och snacka massa goja. Super trevligt!
Idag gick vi en tur i hagarna runt om hennes hus och gjorde några klassiska chokladbollar, musmmsss.
Senare på dagen tog jag en löpar runda med Jack, trevlig kille. Nu på kvällen har storebrorsan och jag lagat omelett med bacon och jag pratade precis några timmar med goa Hanna på skype.
Imorgon tas det nog en cykel tur upp i skogen och förhoppnings vis så skiner solen!
Ha det kanonens!






Kommentarer
Postat av: Mathias o Åsa

Vilka fantastiska bilder du tar!

2012-09-24 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0