.Bike.horse.bus.city.

2012-10-02 @ 14:12:09
En underbar soooolig dag! Tog en tur med cykeln för lite träning. Mitt smalben är inflammerat eller något liknande, så kan inte springa, går toppen att cykla dock! Solen tar VÄLDIGT bra, i Australien. Finns till ex bara 25+ och 30+ solfaktor att köpa, sjuukt. Min värdbror blev förvånad när jag sa att det finns solfaktor 5!
Så jag får väl ta tag i att använda solkräm. Vanligt vis så brukar jag vara rätt kass när det kommer till solkräm. Rödast på stranden!
Senare togs det en 3 timmars ridtur upp i skogen med mammsen. Hästarna var himla svettiga och våra rövar var himla ömma efter det, får väl känna mer på det imorgon.
 
Imorgon (..i natt, 04.30) tas bussen från Orbost mot Melbourne med Molly, SHOPPING! Det är ca 5 timmar dit så det förklarar tiden.. Vi tar bussen/tåget hem samma dag. Resande/lång distans är ingenting i Australien.. sååå det förklarar varför vi gör en 10timmars resa för att gå på Melbournes gator ett tag! Det kostar bara ca 220kr fram och tillbaka, så det är ju inte alls dåligt!
 
Nu lär jag dra i säng kramisss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0