white day, with some pink.

2012-11-12 @ 12:06:27
7 timmar bil mot en förort till Sydney. 5 min att göra sig redo, på plats på bröllopet precis innan det började. Fantastiskt fint bröllop med muumsig mat och massa godis... fest, alkohol och fotobås.. Brorsan och jag var yngst förutom en bebis, resten var i 25 års åldern eller äldre släckningar. Ett absolut underbart par, de gjorde mig super lycklig! Efter att ha dragit och slitit i brorsan för att komma med in i fotoboxen utan resultat, klämde värd föräldrarna och jag in oss i fotoboxen med hattar och fjädrar. Jag insåg denna kväll att jag fullständigt älskar fotoboxar och att jag från och med nu ska försöka ta en remsa kort varje gång jag ser ett bås!
Kvällen avslutades ganska tidigt och det sovs på ett mindre hotell.
Efter en frukost och lite tid att snacka med släktingar åkte vi tillbaka de 7 timmarna till Orbost.
Kvällen spenderades framför datorn skrivande på en uppsats i studio art. Fick ett brev från skolan tidigare i veckan om att jag inte gjort läxan.. (oroa er inte mor och far, det händer tydligen hela tiden). Snackade nån timme med Finaste Hanna också!
Ha det vackert!


 

Kommentarer
Postat av: emmy

Vilket häftigt liv du lever! Puss och kram

Svar: Vad svarar man på en sådan kommentar, tack så jätte mycket! Pusss
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-11-15 @ 00:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0