Nu. nu är tiden att prova något nytt.

2012-11-18 @ 14:07:55
Fredags kvällen: Hääärlig kväll med kompisar.
Lördag morgon: Min surf premiär! Skit kul! Kanske stod upp en och en halv gång.. Fick låna en bräda som min kompis far har gjort, så hade ingen sådan där nybörjarbräda. Så skyller på det! Men det var en fantastisk morgon, jätte fint väder och tror att jag skrattade en timme i streck för att jag trillade av den där brädan..
Lördag dag: Kolla serier och satt i solen med en super skön kompis.
Lördags kvällen: spenderades med "The Vet clinic" på deras årliga middag. Käkade grillad haj (första gången), det var mumms, smakade fisk.. Vi åt på en bryggeri, med super god mat, där lillebrorsan jobbar. Åt en utav de godaste choklad grejerna...
Ha det gött!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0