120 dagar i Australien.

2012-11-05 @ 12:23:34
Yess idag är det 120 dagar sedan jag tog mitt första steg på australiensisk mark! Känns som att jag varit här i evigheter och samtidigt känns det som att tiden har gått super snabbt!
 
I Söndags blev jag upphämtad tiidigt tiidigt utav en kompis, hans bröder och far för att åka till stranden! De surfade för fullt med ett par andra gubbar medan solen gick upp.
Jag surfade inte, löjligt jag vet, men hade varken våtdräkt eller bräda. Vattnet var iskallt, men helt klart värt att bada i under några sekunder. De lovade mig, att jag skulle få låna en bräda nästa gång och att de skulle ge mig alla möjliga lektioner! Gött!

Imorgon, Tisdag, är det 'Melbourne cup day', vilket är et årligt hästrace. Det satsas massvis med pengar och alla i Victoria är lediga. Vilket betyder att gullungar och jag drar till stranden! Idag var det 30 grader, räknar med samma temperatur imorgon.
Ha det bäst hönni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0