En regning måndag.

2012-07-30 @ 14:06:57
Vaknade flera gånger utav att regnet öste ner, smattrade på taket. Det var kallt i rummet och jag var inte speciellt peppad för en skoldag. Efter en mumsig frulle, och puppy eyes från min yngre bror och mig fick vi skjuts till skolan.
I högtalarna fick alla instruktioner att vandra mot aulan(idrottshallen), för att ha "term meeting", då skolans school captains pratar om de senaste nyheterna, en av dem var att skolan fått två nya utbytesstudenter, Anna och jag. Vi blev introducerade, mer eller mindre uppropade, sedan var det inget mer med det.
Engelska, Matte, studio art, art appreciation (vi fick måla blommor, Äntligen lite action), PE physical education.
Jag har börjat spela i school band. Jag spelar alla de där små sakerna, som triangel, ägg, maracas osv.. är med mest för gemenskapen och för att de åker på band tour om några månader.
Har precis kollat lite på The Olympics, efter en varm soppa och en krämig chokladpudding.. hejdå beach 2012-2013...
 
Nu pickar dropparna på taket och jag ska dra mig till sängs. Ha det fint.
Hittade två av Nemos vänner på stranden här om dagen, pelikaner.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias o Åsa

Vad äter man,vilken frukt finns,vilka grönsaker,glutneriet? Träffar du storebrorsan något,vad är studio art o art appreciering? Är det många speciella AUssie uttryck,hur fungerar lizies cykelturer, hur blev det med namnet, är det annorlunda klassrummet, är matten annorlunda, går du med jämnåriga i ämnena?

2012-07-30 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0