En början på sagan.

2012-07-03 @ 18:31:09
En flicksnärta på 17sommrar, vill bort, iväg, upptäcka och se.
Hon bestämde sig en vinter dag i december för att gå på en intervju angående ett high school år utomlands. USA lockade, men det fanns något som kännes mer spännande, mer annorlunda, Australien! Naturen, människorna, språket och klimatet, hon tänkte shit hit vill jag!
Nu ska JAG, Fanny F Vickhoff, dit. Efter flera miljoner förberedelser, som visumansökan, intervjuer, läger, betygsöversättning, brevskrivning (Att skriva ett brev om hur och vem man är är inte det lättaste!)m.m..
Man har fått svara på frågor som: går du till kyrkan regelbundet? Kan du leva med en "förelder" som röker? har du pojkvän? Har du flyttat någon gång i ditt liv? och Har du haft några ätstörningar någon gån i ditt liv?

Allt för att visa vem jag är som person.
För att jag ska kunna få en familj som passar mig.
 
 
Nu har jag bara 3 dagar kvar innan planet lyfter från Arlanda och jag lämnar all min trygghet i Sverige, för att bo och plugga ett år på andra sidan jordklotet. Här får ni följa mina toppar och dalar.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Du får ha det så bra!!! :D Vi måste höras massor! <3

Svar: Ja det lär vi göra! <3
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-07-03 @ 19:53:02
Postat av: lidl

Helt fantastiskt bra skrivet! Jag är så sjukt imponerad på att du vågar för det är det verkligen inte alla som gör. Du ska vara väldigt väldigt stolt över dig själv och ha de så jävla grymt nu bruden!!! :-D

Svar: Tack så jätte mycket Sofia, Din ord värmer! Du får ha det så himla bra du också, och lycka till med allt!! :D Kram
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-07-04 @ 23:38:23
URL: http://spaceworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0