Blicken genom ett sovrumsfönster, första dagen i ditt nya hem.

2012-07-14 @ 14:38:26
 
Idag har jag sett huset och trakterna i närheten, jätte vackert är det! Efter lite letande efter frukost jag kunde äta, efter som det är men första "riktiga dag", blev en lyx frukost med bacon, ägg och grekisk yoghurt med nötter och massa mumms.
 
Yngsta brodern, som är 16år, och jag åkte ner till centrum av det lilla samhället vi bor i och hängde med hans vänner, de var ett flamsigt och skrattigt gäng, sköna människor. Efter några timmar av prat om film, skola, obegripliga australiensiska skämt osv, blev jag upp hämtad av min "mamma" för att följa med till the supermarket. En skön affär som hade det mesta.
Nu på kvällen har vi ätit omelett och de har fått sina åå så Svenska presenter, En bok om svenska saker, en osthyvel, en kortlek med svenska motiv och en isbitsform av älgar. Uppskattat!
 
 
Tänkte bjuda på bilder av mitt väldigt omtyckta rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0