Början. är en bra början.

2012-12-01 @ 13:00:38
Bilen ner mot Melbourne för att fånga flyget mot Sydney. Buss till flygplatsen med bigbrorsan, 2 min att checka in efter att ha sprungit runt och letat ögonen av oss. 1 ½ timmes flyg till the big city.
Slaggade hos "morbror" som bor 10 min utanför Sydney city.
Dagen där på spenderade jag i stan, var en riktig turist, det togs promenader under bryggan, kollades på opera huset och shoppade, medan storebrorsan var och kollade in ett universitet. Det käkades middag hos "mormor" någon timme utanför Sydney tillsammans med en hög med släktingar. Natten spenderades hos "moster" som bor ca 30 min från city. Trafiken i Sydney är usel.... Bilköer överallt.
Torsdagsmorgonen var himla chill, jag hade en liten sovmorgon medan bigbro hade en intervju om stipendium på universitetet. Jag tog en promenad i parken och avklarade lite shopping. Parken var underbar och över allt kunde du se vältränade kroppar springa runt (vilket var ganska underhållande). Mötte brorsan, vi vandrade halva vägen över den ooo så kända bron. Trötta som tusan gick vi mot en BIO och spanade in en film i en tom biosalong.Såg The Intouchables, Bra film! Blev lite förvånade över att den var fransk dock..
 
Ni får höra mer om dagarna senare!
hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0