vitt i augusti.

2012-08-12 @ 13:54:50
Har chillat järnet idag, varit ensamhemma, tagit en promenad runt om i hagarna och pratat med mina fina föräldrar för första gången sedan jag kom hit! Det måste har varit ett rekord att inte ha hört deras röst på 5 veckor.
Det var i alla fall skönt att höra hur det står till med dom.
Just nu packar jag inför morgondagens resa, ska åka till Mount Hotham, med några från skolan och åka skidor, slalom.
Ska bli himla kul!
Godnatt med er! Njut av mina fina Google bilder!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhhh gud vad härligt att få åka skidor!! avis tjej kan jag ju lätt säga haha. Hoppas du har det bra Fanyfun (verkar verkligen som det:) Kram

Svar: Jo jag har det super bra! hoppas du får det fint i byn och att du är det bra! kram :)
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-12 @ 23:36:33
URL: http://spaceworld.blogg.se
Postat av: Jacob

Samtidigt som Jon Olsson?! :O

Svar: Ingen aning? :)
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-13 @ 19:02:47
Postat av: Mathias o Åsa

Snacka om upp o ner vända världen! Det ser ut som att husen o vägarna är på topparna o inte i Dalarna!?

Svar: Aa det är sant, husen är på topparna. :)
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-15 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0