.One day in August.

2012-08-15 @ 13:58:55
Dagen har varit VÄLDIGT trött,
Med dubbel lektion PE, vi spelade basketball och dubbel lektion fitness körde en omgång yoga. Efter skolan spelades det basketball igen och de försökte lära mig några skills.. gick väl mer eller indre bra, but I'm getting there!
 
Bjuder på några bilder, en på min dagliga lunch som består utav 1 ½ dubbelmacka med väldigt varierande pålägg, tror att det var ost, någon sorts majonnäsig röra, gurka, paprika och tomat på mackan idag. Tilltugget som idag var ett äpple kan vara en musli/nöt-bar eller någon annan frukt.
Andra bilden från skidresan i måndags. Familjen och jag åker förmodligen upp i bergen i helgen igen, och då ska jag fixa några egna foton!

Kommentarer
Postat av: Mathias o Åsa

Va bra då kan du väl bjuda dom på nått i skidbacken?!

Svar: Yes, det hade jag tänkt! :)
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-15 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0