If she was away, You could do anything You learn how to fly, Even if you don’t try.

2012-08-30 @ 08:50:31
Vad händer.. Det är Torsdag, livet rullar, hade min två första prov i matte och engelska idag.
Det var inte såååå himla svårt. På matteprovet fick vi ha våra böcker och miniräknare framme, och jag har jobbat med det vi sysslar med förut, så det var inte så mycket att plugga till.. förutom att miniräknaren jag får låna av läraren är konstig (egentligen inte, men det är inte modellen jag är van vid). Så mina älskade föräldrar där hemma, jag skulle vilja be er skicka den... tillsammans med nått annat svenskt... typ Marabou mjölkchoklad....? (vänner är såklart också välkomna att skicka choklad!)
Engelska provet var mer utav en funderare, vi har läst en australiensisk bok/pjäs 'Inheritance', jag kom in i klassen efter si sådär halva boken och den är mer eller mindre skriven med slang. På provet skulle vi svara på frågor och reflektera.. aa ni vet, allt det där. Så det fick gå hur det ville.
Efter lunchen var det ett skollopp på 3,5 km för tjejer och 4,5 för killar (skit töntigt att det är olika långt). Det gick bra, och det påminde mig om hur mycket mer jag borde träna... ska väl försöka sätta igång med det! Men kom kanske 6a av tjejerna på skolan.
 
Hoppas ni har det fint! kram!





 
 
 

Kommentarer
Postat av: emmy

Du är ju grym! 6:a är bra jobbat! Alltid lika kul att läsa dina inlägg! Kram

Svar: Tack ska du ha bästa storasyrran! kram
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-30 @ 23:55:44
Postat av: Frodo Vickhoff

Du är helt otrolig fanny. Så jävla stark och duktig. Hela Australien grejen är så bra gjort av dig du är fan den starkaste tjejen i världen. älskar dig

Svar: Tack ska du ha, du gör mig så glad! puss
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-09-01 @ 01:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0