FÄÄZT.

2012-08-05 @ 03:03:27
Min första Australiensiska fest/ barbeque. En gårdsfest med brasa, biljard, och grill.
Jag skulle vilja säga att den största skillnaden mot fester hemma är att föräldrarna och syskonen med deras vänner är med och festar. Jätte mysigt! Men det skulle aldrig hända i Sverige! En annan stor sikland är att alla som fyllt 18år har tillgång till all slags alkohol, vilket gör att det är betydligt fler som dricker, super... spyr..
Men blev skjutsad hem vid 11 tiden så stack innan alla började spy. haha. Kvällen var jätte trevlig och det var absolut en godkänd fest. Det var två personer från min Outdoor ed, klass som fyllde 16. Så jag gjorde varsin "my own swedish words"-bok till dom, himla uppskattat. Det fanns ord/fraser som:
Jag har hår på ryggen
Vad vacker du är ikväll
Svenska tjejer är heta!
Skicka osten tack!
älskar dig
bra låt... osv
 
Tidigare på dagen snackade jag även med bästa tjejen Emma på Skype, saknar er alla och hoppas ni har det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Häni

Jag vill också snacka med dej bäb!!

Svar: Älsken du får va inne på skype, runt 10 tiden på morgonen!
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-05 @ 17:02:39
Postat av: ruthies bbq

I read this post fully concerning the difference of newest and preceding technologies, it's awesome article.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0