further away.

2013-10-21 @ 15:29:46

Idag åkte vi tillbaka till den kinesiska skolan på landet, där vi var för att par veckor sedan. De var glada att se oss idag igen, och denna gången var det ännu fler som ville komma och ha konversationer, super söta!

Jag körde en liten quiz med några tjejer, dom fick gissa vilket djur jag ritade på engelska(ganska självklart).. de fick också lära mig det kinesiska ordet. I slutet var det en tjej som kom fram och sa att hon ville spara lappen, och ha den på väggen i hennes rum, gulligull.

Tog tyvärr inte så många bilder, med några blev det.

 

På fredag kväll åker Mor, Far och jag till Shanghai i ett par dagar, gissa om jag är peppad på lite storstad!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0