fix you.

2013-02-20 @ 12:42:50
Efter ett par timmars paddling, simning och vattenkrig under morgonen med Outdoor ed,
Åkte jag till min värdpappas jobb. Som vissa utav er vet så är han veterinär och Onsdagar är operations dag.
Idag fick jag spana in två "tjej kastreringar" på en katt och en hund, samt ett tandläkarbesök för en katt.
Lite blodigt, lite ovant, med det var himla spännande. Den bästa delen måste nog vara när de klämmer ut kisset ur blåsan på djuret medan den sover. Av någon anledning så tyckte jag att det var väldigt komiskt!
Jag tog massa bilder, men jag vet inte om de är perfekta för bloggen.
I en liten bur satt det även en uggla, som trasslat in sig i en tråd och skadat vingen.. sååå söt, väldigt svårt att få en bra bild dock.
Nu på eftermiddagen var det dans träning inför "Deb" och min söta klänning kom på posten idag också! 
Är himla glad, tror det kommer att se rätt fött ut. 22 Mars gäller det. Hade gärna bjudit in er alla, men dumt nog så är det en bit att åka!
 
Ha det underbart kramm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0