Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord, Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna... 1 månad.

2013-08-08 @ 14:17:43
Hej mina kära vänner!
Jag är så himla glad att ni fortfarande är inne och spanar igenom min minst sagt dåligt uppdaterade blogg!
Jag kan glatt meddela att jag landat tryggt och säkert i Sverige, mitt mysiga hemland!
Sedan jag hörde av mig sist har jag rest i Australien med min familj, TRÄFFAT MIN FAMILJ framför allt, sagt farväl till min underbara värdfamilj och mina fina Aussie vänner, flugit i 25 timmar, fått fantastiska välkomninanden, träffat vänner, blivit överraskad med en underbar fest, packat upp, packat om, åkt till Halmstad, Nyköping/Oxelösund och Stockholm.
Nu kan jag glatt säga att jag njuter mer än någonsin utav vårt gröna vackra Sverige!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0