Min sista natt som underage...

2013-04-18 @ 15:04:03
Imorgon fyller lilla jag 18 år! Ska bli konstigt att fira min födelsedag här, men guu jag ser fram emot det!
Så födelsedagen firas med en middag och lite drinkar med goda vänner och fina värdfamiljen.
På Lördag morgon drar en go tjej och jag iväg på en roadtrip ut med sydkusten, ser fram emot det!
 
Imorgon väntar några paket på skrivbordet skickade från Sverige och förmodligen en våffelfrukost (om min goa bror orkar göra några)
 
Måste säga grattis till Julia som fyller 18 idag också!
 
HA det toppen puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Älskar den bilden längst ner till höger!

Svar: Dan är himla go!
Fanny Forsgren Vickhoff

2013-04-18 @ 20:02:46
Postat av: Farfar

Våra hjärtligaste gratulationer på myndighetsdagen!
Gerd och Farfar.

Svar: TAck så mycket igen! kram!
Fanny Forsgren Vickhoff

2013-04-18 @ 20:11:09
Postat av: Julia

Jag håller med Jesper, längst ner till höger, så himla söt! Hihi tack Fanny, och grattis själv! Hoppas du får en underbar dag! Puss och kram <3

Svar: TAck så mycket gumman puss och kram! <3
Fanny Forsgren Vickhoff

2013-04-19 @ 06:30:24
Postat av: mor och far

Vi är väldans stolta över att, i alla fall något litet, vara en del av att du blivit fantastiska du! Har nu fått nät på hotellet i Peking, men fb funkar ek... Vi älskar dig och saknar dig!

Svar: Älskar er massor!
Fanny Forsgren Vickhoff

2013-04-19 @ 17:27:59
Postat av: Jonas

Ville säga grattis igen! PussPuss älskar dig

Svar: Tack vännen! pussar älskar dig!
Fanny Forsgren Vickhoff

2013-04-30 @ 10:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0