Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

2012-09-22 @ 03:30:00
Vid frukostbordet väntade två paket... (en hade ena hörnet dränkt utav kattspya, ingen skada skedd)
Plötsligt blev jag en ivrig öppnare med två åskådare, storebrorsan och mammsen.
I paketen fanns allt man behöver, och lite till, tack så jätte mycket mina älskade föräldrar! Det är nog den dyraste chokladen jag fått på länge! Det först jag gjorde var att ge bort en chokladkaka i försenad födelsedagspresent till big bro, sedan spurtade jag upp på rummet för att läsa brev och beundra mina presenter. Miniräknare, kånken, små svenska prylar, flip flop, lakrits och CHOKLAD! Hejdå beach body! Det lagret kommer räcka ett tag, och jag har hört att man inte ska skicka choklad efter oktober för då kommer det fram som varma rinniga klumpar pga det varma vädret.
Första dagen på lovet startar bra!
 

Kommentarer
Postat av: Mathias o Åsa

vad bra att allt kom fram! Det verkar ha tagit 10 dagar...Kram!

2012-09-22 @ 10:19:38
Postat av: emmy

Vilka päron du har!!!! Jag ser den typiska "åsa gubben" i slutet av brevet haha! Kram

Svar: Men absolut! haha, jaa mamma kramen! kram
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-09-23 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0