.through this, into that.

2012-10-01 @ 14:51:50
Vaccinerat kalvar.. Ganska sött, ganska rått, ganska hårt. Man lär sig en hel del prylar var dag om djur och så vidare om man bor med två veterinärer. Jag fick iaf trycka nålen i några stycken. Jag fick möjligheten att stoppa armen i rumpan på en ko om jag ville det, men nej tack... jag sparar det till något annat tillfälle!
Gårdags kvällen spenderades hos Jack, spelade pool, härjade i garaget och sparkade "footy" på Orbosts gator.. Sådana rebeller, haha. Fin kväll!
 
Vet att ni vill ha fler bilder på mig och jag ska försöka bjuda på det! kram

Kommentarer
Postat av: Mathias o Åsa

FEGIS=) !

Svar: jag ska göra det någon gång!
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-10-01 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0