en dröm.

2012-10-28 @ 12:34:26
Jag trodde inte att jag skulle komma hit. Att jag på riktigt skulle spendera ett år på andra sidan jordklotet. Jag har inte fattat det än, det är som en dröm, tror inte man fattar det fören det är försent. Då när man bara har filmerna och foton att titta tillbaka på. Jag har det bra, visst har jag det. Men vissa saker har varit svårare och annorlunda från vad jag trodde.
 
En sak som varit svår som jag absolut inte tänkte på tidigare, var att man är ju faktiskt inte hemma vilket gör att man aldrig kommer vara riiktigt riktiggtt avslappnad. Det finns ingen mamma eller pappa man kan vara sur på utav ingen anledning och det finns inge direkt någon kompis som man verkligen kan ta för givet. Men det löser sig alltid!
 
Jag är så otroligt stolt över mig själv för att jag tagit mig hit och när jag tittar tillbaka på de månader som passerat blir jag inget annat än peppad på de kommande månaderna! Himla glad för att jag är här och jag kan inte annat än uppmana er att göra något liknande! Älskar det! TACK mina kära föräldrar dom gav mig denna chansen!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Du är grym Fannyy!!!

Svar: DU är grym Betty!
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-10-28 @ 13:01:27
Postat av: Mathias o Åsa

Härligt att du verkar ha det så bra! Underbart att du vågade ta chansen! Vi är väldans stolta över dig!

Svar: <3
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-10-29 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0