punching hard.

2012-11-14 @ 11:30:40
Efter skolan kollades det lite basketboll. Sedan trampades det hem, byta om, för att åka på en boxningsträning med en fin fin tjej nere på "the footy oval". Tänkte prova lite boxning och guuuud det var en bra träning!
Ni behöver inte oroa er. Det är bara styrka med hjälp av boxningsövningar, jag ska inte in i ringen! Det är en grupp med blandade tjejer, från 15 till 55, som tränar med ett muskelbärg till man, varje måndag och onsdag. The footy team har träning samtidigt, så kan kolla in killar under tiden, hur bra låter inte det(?!)
Musklerna skakade efter, (skakar fortfarande), ska försöka dra med mig min värdmamma på måndag!
Nu ska jag göra lite läxor, sängen ser frestande ut nu!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0