vad hander?

2012-07-10 @ 10:54:22
Stressen ar over, addapter fixad! Har dock inget internet till min dator, sa det ar fortfarande obegriplig text som skrivs.
Igar var vi inne i Melbourne kollade runt lite i staden och besokte den hogsta byggnaden i staden lite skakigt men jatte vackert! Vi besokte en chokladbaar, dom finns overallt! Drack underbar varmchoklad!
Idag sov jag till klockan 2, tidskillnaden ar ett problem... Men man kommer formodligen in i allt snart! Mamman och jag akte till ett kopcenter idag och kollade lite klader fixade dusch prylar och addapter! Stilen ar inte likadan har, mer fargglada klader och mycket monstrade strumpbyxor. Tror jag kommer leva i jeans och t-shirt hela aret, men det kan ju inte bli fel! Men hittade nagra affarer jag gillade, som var "surfaktiga" hoppas det finns fler vid strand omraderna. Det fanns nagra affarer jag sett forut body shop och Esprit. Sena fanns det nagon swedish design affar som jag kolla in i, som salde kontorsprylar, vet inte om det var sa svenskt men kul att kolla in.
Ikvall ska jag och mammsen pa bio far se om det ar nagon storre skillnad mot svensk bio. 
 
Igar fragade yngsta dottern, hon kanske ar 12 ar, om jag kom fran den engelsktalande delen av Sverige. For att jag pratade sa bra engelska.. hahaha, kul att hora!
 
ha det underbart! kram! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Har för mig att Jay-Jay's, Valleygirl och Colorado har ganska fina kläder :)

Svar: Tack for tipset! I'll keep my eyes open! :D
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-07-10 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0