om vingarna bär.

2012-07-05 @ 16:23:23
Det närmar sig!
Imorgon åker tåget från Borlänge runt 10 snåret. Med mig på tåget (förutom packningen) har jag min kära mor, som ska vinka av mig på flygplatsen. Om jag förstått det rätt, så ska jag möta en STSbrud* på flygplatsen. Hon kommer resa med mig och två(?) andra "studenter" till Australien. Dock har jag inte läst informationen speciellt noga, så det kan vara en del felkällor, med det visar sig väl!
Det är tyvärr inget direkt flyg. Utan vi flyger till London för att möta upp alla andra studenter från Europa, som ska göra en liknande resa som jag. Det känns ju lite halvspännande... Efter London bär det av upp i luften mot Singapore, ett (för mig) obesökt land. Vilket dock inte blir så mycket av ett besök, utan mer en väntplats inför nästa flyg som bär av mot den enorma ön!
*Jag åker med företaget STS, så någon av deras anställda.*
 
Idag har jag sprutat in en vaccinations spruta i varje arm, mot hjärnhinneinflamation och såna där små blodsugare(fästingar). Senare idag hade jag tänkt att packa, köpa väska(vilket jag konstigt nog inte gjort än...), köpa det sista jag behöver och säga hejdå till mina fantastiska vänner och min underbara pojkvän.

Fick dessa smyckena av min pojkvän idag... TACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0