Ett stort skepp blev en liten jolle.

2012-07-16 @ 09:44:13
Planen var att jag skulle börjat skolan idag, som de flesta i Australien. De har nyss haft vinterlov och börjar skolan idag igen. Men efter som det var så mycket att göra, så blev det bara ett litet besök på skolan. Imorgon blir alltså den första officiella skoldagen, då jag ska välja ämnen, få en rundtur och bli introducerad. Det kan bli intressant..
Så jag fick en guide tour i trakterna av mammsen, för att se Orbosts highlights! Vilket var skolan, havet, några joggingrundor (efter som att jag ska vara toppform när jag kommer hem... får se) och djurkliniken. 
Annars har dagen gått ut på att sitta i solen (hade typ 22grader idag, mitt i vintern) ta lite kort och gå en sväng i området.
 
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Mathias o Åsa

Hur gick ridningen..

Svar: Det gick bra, dom hade inte blivit ridna på ett tag så lite hispiga och svårt att fånga in dom, men när vi väl satt på så gick det bra. Liz häst var lite over the top.. men vi gjorde bara lite cirkelarbete på ett fält. satt på ryggen!
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-07-16 @ 19:14:56
Postat av: Världens bästa Hanna

Åh det ser ju himmelskt ut!! Hästen ser också ganska himmelsk ut! JÄTTEsöt iller, vill käka upp... Hoppas du njuter och har det bra, i Borlänge ska jag glädja dej om att det bara regnar hela tiden :) puss och pill var du vill

Svar: Ja hon är skit söt! (inte så mys glad dock, hänger mest i soptunnan i köket) Puss, vi hörs gumman min.
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-07-16 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0