Can Varni go to the fire trucks down the street immediately please.

2012-07-25 @ 10:13:13
Idag har det gjorts lite ämnesbyten, jag har flyttat upp från år 10 till år 11 i engelska och matte.
Jag har bytt från school magazine till art appreciation. Efter som de inte gjorde ett skit på school magazine lektionerna, mer än att snacka skit om andra och snacka skit är jag inte alls intresserad av.
Har bytt från brandmans-lektionerna till Fitness, som fokuserar på kroppen och styrkeövningar. Fitness verkar vara mer av min grej, läraren sa till och med till mig: "Du är förmodligen mer tränad än alla i denna klassen, så jag tror att det kommer gå bra." (Pappa jag vet att du tappar hakan, men tro mig, det gjorde jag också)
 
 
Blev upp ropad i högtalarna idag också, bad girl... "Can Varni go to the fire trucks down the street immediately please" De hade bara blivit en miss i ämnes bytet, så det var inget farligt. Det finns högtalare i varje klassrum och runt om byggnaderna. Det ropas ut dagliga meddelanden, precis som på amerikansk film. Vanligtvis är det meddelanden om att folk ska gå på kvarsittning, prata med rektorn eller om det är något möte.
 
Nu går solen ner utanför mitt fönster och katten ligger i min säng och slickar, ni får ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0