27-11-2012

2012-12-05 @ 12:40:33
Blev bjudna på bacon och egg till frulle, sedan drog vi vidare i bussen mot nästa skola. Konserten gick super. Anna (den andra svenska utbytesstudenten) och jag gjorde lite utav ett teater nummer... uppklädda som Bananer i pyjamas (för en mellanstadie, högstadie och gymnasieskola...) hade vi ett litet samtal med publiken och sedan jagade vi en teddybjörn runt om i salen, medan bandet spelade "bananer i pyjamas låten". Mot slutet av låten när publiken skrattat så det räcker och blir över, så kom några på idén att kasta ryggsäckar på oss.. vi överlevde.
Det var en toppen konsert och alla hade super kul!
Sakerna packades in i bussen och det kördes mot en surfklubb där vi spenderade natten! Underbart ställe! Vi badade, vandrade runt, såg delfiner, lekte i sanden, drog på en spring tur och grillade korv!


Kommentarer
Postat av: Hanna

guuud vad underbara bilder du tar!! jag blir supertaggad till att aka till australien nan gang! sjalv ar jag utbytesstudent i usa, hittade din blogg fran utbytesstudent.se och var bara tvungen att skriva natt x). hoppas du har det bra! /Hanna

Svar: Meennn guuud så glad jag blir! :D Ja tuusan åk hit underbart! Usa måste vara grymt! Ha det fint!
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-12-07 @ 20:07:29
URL: http://exchangestudentmichigan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0