.ner . på . jorden.

2012-08-05 @ 14:30:36
Tog cykeln ut i djupa skogen. Ensam och lycklig, så himla vackert... tar upp kameran och... minneskortet är kvar i datorn.... FAIL. En runda på ca 20km på en grusväg bland berg, eukalyptusträd och ormbunkar. Det kommer nog bli mitt största nöje om inget annat kommer  i vägen, fullkomligt underbart. Förstår varför min familj har ett cykelrundtur företag. Om vädret tillåter tar jag ut cykeln nästa vecka och kollar runt bland träden, kameran följer med.
På kvälls kvisten har jag lagat mat till familjen, super mumsigt, gjort lite läxa och chattat med mina kära vänner. Imorgon väntar en ny skoldag.. shit vad tiden springer förbi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0