halfway around the world.

2012-08-06 @ 10:45:15
Idag är det en månad sedan jag lämnade Sverige!
Det var 31 dagar sedan vi bölade som bebisar när tåget åkte...
Men vilken månad det varit!
Världen har vänts uppochned, jag har rest från sommar till vinter, från lov till skolstart, från Svenska till Engelska, från trygg till otrygg. Ut över engelskan har jag lärt mig en hel del, om allt möjligt! 
Hemlängtan har sina toppar och dalar, det är oftast från dag till dag, vissa dagar vill jag bara hem och jag ser bara nackdelarna, men andra dagar är jag överlycklig och ser alla möjligheter i världen!
Om 1/10 av min resa är avklarad, kommer detta året försvinna som ett skott!                                                                                                          
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Albin Normark

Riktigt nice blogg Fanny med fina bilder och bra text, läser varje dag! Keep ut the good work!

Svar: Tack ska du ha Albin! Hoppas allt ordnar sig med din resa denna gången! :)
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-06 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0