Goal for green team.

2012-08-08 @ 15:12:50
Hade min första basketboll match igår, mötte upp med det nya laget lite innan 5 och det är en skön grupp tjejer! Det kanske var nybörjartur (förmodligen inte) men vi vann! Själv är jag en stolt målskytt på 4 mål! Det var super kul och jag ser verkligen fram emot kommande tisdagar! Reglerna var väldigt suddiga, men efter som att jag och en annan tjej var de ända som aldrig spelat förut, så flöt det på finemang.
Gårdagskvällen spenderades på Skype med en tant från STS, under 1 timme och 30 min. Jag "missade" ett möte i Melbourne andra helgen (min värdfamilj tyckte inte det var värt det, efter som att det är samma gamla info). Och ja det var samma gamla info, alla regler m.m. Dock så var detta med en dålig kamera och mikrofon, jag gjorde mitt bästa för att hålla humöret uppe.
Idag byttes lektion 3 och 4 ut mot ett grupp möte för tjejer i år 9 och 10. Det var en organisation som jobbade med ungdomar, de gjorde lite olika övningar och pratade om vilka skithögar tjejer kan vara mot varandra och allt det blandades med diskussioner. Mot slutet av detta möte blev det så himla känslosamt och jag tror 75% av alla i rummet grät! Skit knäppt och såååå osvenskt!
Eftermiddagen spenderades med Anna, Molly och Dusty i bageriet på the Main street.

Kommentarer
Postat av: emmy

Jag älskar din blogg! Vet mer om ditt liv på andra sidan jorden än vad jag vet om dit liv i Borlänge!!! Puss

Svar: Härligt att höra! Ja det är ju knäppt egentligen! pussar!
Fanny Forsgren Vickhoff

2012-08-09 @ 00:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0